tisdag 21 december 2010

Elton fyller 3 år idag!

Kände att han måste få ett eget inlägg den lille skruttbullen!
Jädrars vad tiden går. Han var ju nyss nyfödd, sen skulle han plötsligt börja på dagis å så rätt som det är fyller han 3 år... En härlig tid, peppar peppar utan nån omtalad 3-årstrots som pågår just nu. Han babblar å sjunger å är allmänt underbar!

Morgonpresenten öppnades före kl 06 imorse. Hela familjen var publik.
Sen uppvaktades han å fick presenter av Sara å så Farfar å Babbi på em. Det blev inget kalas direkt, både jag å Dante e sjuka så då fick båda stanna hemma från dagis. Jag har feber som åker upp å ner, inatt var jag helrisig å bara låg å skakade. Dante är heldålig i magen en andra omgång å har dessutom hunnit med en riktig förkylning med massa feber däremellan.

När man fyller år får man välja vad det blir till middag. Såklart att Elton väljer pizza då. Å när man blivit så stor så får man en egen barnpizza å behöver inte dela med mamma längre.

1 kommentar:

Lena sa...

Grattis till Elton! Såg bilden i tidningen idag och visade tjejerna den. :-)
Mariefredslägenheten lät riktigt intressant. Jag är sugen jag också! Krya på er och ha en riktigt god jul! Kram Lena