lördag 28 augusti 2010

Ofokuserad..

Får ingen struktur på nånting. Känns som jag bara flackar omrkring helt utan mening eller mål. Känner mig ofta lite ensam samtidigt som jag inte orkar vara så social heller.
Vill verkligen komma till ett beslut om hur vi ska ha det med boendet, flytt eller inte å vart i så fall?..
Måste hitta ett annat jobb, arbetstiderna på the (s)hell-mack knäcker vårt vardagspussel..
Har ju sökt lite jobb här å där. Var på intervju i Dalarna i måndags för ett butikschefsjobb, kändes dock inte som jag imponerade så värst på dom. Har även sökt ett kontorsjobb på kyrkogårdsförvaltningen bara här i slutet på vår gata.. men vet inte ännu om jag får komma på intervju ens å skulle det bli aktuellt vet jag ju ändå inte ifall vi kommer bo här.
Fan vad mycket tid som går bort av att inte veta nånting.
En sak vet jag iaf med 1000% säkerhet, det är att jag har dom finaste, goaste ungarna i hela världen å att varenda ögonblick med dom gör livet underbart trots allt.

Inga kommentarer: