fredag 29 januari 2010

Jag har varit mamma i 5 år..

Dante fyllde år i onsdags. Älskade lille killen som börjar bli så stor! Vi grattade med frukostbricka med favvokladdkaka å present på morgonen. Elton var dålig så dom fick va hemma båda två. När T slutade jobba så åkte jag å Dante till toys`r`us där han fick välja några presenter till. Sen åkte vi till IKEA en sväng också. Såå mysigt att få tillbringa tid med bara honom sådär. Tror han var nöjd med födelsedagen. Imorrn blir det kalas för släkten å några kompisar.

Oj vad jag skulle behöva en make over.
Tänk om typ Trinny å Susannah kunde skippa usa å komma hit upp till norr istället å hjälpa mig ta tag i mig själv.
Har gjort några taffliga små försök att hitta några nytillskott till min löljigt inaktuellla garderob. Hittar dock inget jag fastnar för. Har ingen röd tråd känner jag å liksom ingen stil som är JAG..
En god parfym har jag iallafall gett mig själv i present.

1 kommentar:

Anonym sa...

Bilder från födelsedagsfirandet kanske? Kan vara kul att se lite bilder på släkten och lite presenter.