tisdag 24 november 2009

Lite gladare igen..

Barnen fick humöret att vända uppåt idag direkt när jag hämtade dom på dagis. Dom var så glada å spralliga att det inte var möjligt att fortsätta deppa. Dessutom hängde deras bästa kompisar, våran goa grannfamilj med hem en sväng. Livat värre blev det då! Elton kramade omkull Johanna gång på gång tills hon ledsnade å brottade ner honom istället, Dante å Melvin varvade som vanligt glad lek med vilda slagsmål och däremellan en å annan kram. Jag å mamma Marlene bytte stövlar å garvade en massa åt allt möjligt... Framför allt hur vi båda upplever att kroppen numera ser ut efter typ 5 års graviditet och ammande..

Härom dagen försökte jag arraangera våra barn på nåt som skulle kunna bli ett julkort men de var icke samarbetsvilliga och i kombination med fotografens mycket begränsade förmåga blev det en flopp.. ska göra ett nytt försök i veckan..

Sötnosar.. Sara linslus..                    


Elton ville inte ens ta på tomtedräkten..  

Sen var det ju så att jag tänkt mig barnen i ett varmt juligt sken från brasan i kaminen.. bla bla bla Ehh hur fångar man sånt på bild då..? Och så var det så att det ska se naturligt ut, inte uppriggade barn i tomtekläder hmm..
Fotokurs.. nämnde jag det?.. ;-)

Inga kommentarer: