söndag 31 augusti 2008

Hallen börjar bli klar..



Förklarar härmed hallen färdigmålad, tatatata (en fanfar skulle det föreställa) Dock ska golvet bytas och möbler införskaffas innan jag känner mig nöjd. Den stora spegeln från Jysk kom upp på plats idag men det blev INTE snyggt. Den ska få flytta till nån rymligare vägg å så ska jag spana efter en mindre spegel till hallen istället. Visar en mitt i å en efterbild... en "före"bild finns här i bloggen i inlägget som heter "massa ful gul furu"


Har också kommit fram till att jag vill byta ut ytterdörren. Vill ha en vit med halvcirkelfönster upptill och så vill jag byta ut de räfflade fönstren bredvind dörren mot små rutor med klart glas istället. Nu ser det ju totalt 70-tal ut.

2 kommentarer:

Jag sa...

Hej!
Såg att du länkar till min blogg här så din fick en egen plats på bloggen min :)

Hallen är verkligen jättesnygg, synd med spegeln bara. Men det gråa är ursnyggt, jag har själv mörkgrått i min hall.

Ha en bra dag!

Mia sa...

Hej Gumman!
Hur är det?

Kram
Mia