onsdag 22 september 2010

Härlig, hääärlig höstdag!

Jag beklagar mig ganska ofta över alla kvällar och helger jag står och jobbar då "alla" andra är lediga. Sen kommer det plötsligt en dag som denna och då känns det inte lika orättvist längre. Idag råkade det vara en ledig dag på schemat just som hösten bjöd på den vackraste dagen för i år. En solig höstdag har så varmt nästan magiskt och lite romantiskt ljus tycker jag.
Dessutom har äntligen snuvor och halsflussar släppt de senaste veckornas järngrepp om grabbarna. Elton fick därför göra mjukstarts-comeback på dagis ett par timmar på fm. Då hann jag städa av huset och vika in ett par maskiner tvätt. Dante var hemma sista dan innan han är smittfri då han ätit pencillin i 3 dar nu.
Innan vi hämtade Elton gick jag till frissan med Dante.. det var mer än välbehövligt.. Snacka om skillnad!

före
efter
Sen busade vi i trädgården jättelänge och jag tog tom ut en dyna å lutade mig tillbaka en stund i en trädgårdsstol.



Inga kommentarer: