tisdag 20 oktober 2009

Har hittat drömsängar på Halens.. MÅSTE HA..

Har funderat ett tag nu på vad lille E ska ha för säng i sitt rum när vi väl lyckas göra vår omflyttning här hemma. Jag blev jätteglad när jag fann denna på Haléns.. Han är ju totalt bilgalen just nu den lille godingen.. Dessutom var det fullstorlek å kanter så han inte trillar ur. Perfekt!



Sen när jag kollar runt bland övriga sängar på samma sida så hittar jag min egen drömsäng där också:


Det är precis som att det vore jag som designat den, har aldrig kunnat föreställa mig att hitta något som stämmer så väl överens med min egen smak.
Å så fanns dessa ljuvliga sängbord till...



Såklart att man hittar sånt här innan jul å allt när kassan är tight ändå. Vågar inte chansa på att grejerna finns kvar sen så jag ska nog ta å skicka in en liten kontoansökan faktiskt..
Hjääälp, lyxfällan nästa!

Natti natt! Börjar jobba 05:00 imorrn bitti!

Inga kommentarer: