måndag 12 oktober 2009

Buuu för mig!

Usch vad jag varit lat å handlingsförlamad senaste veckan.. Har visserligen haft min "piss-jävla-slit-vecka" på jobbet med 6 arbetspass varav 5 kvällar. Men jag kunde nog om ork och inspiration infunnit sig ha gjort nånting under dagtid. Nu ser det bedrövligt ut här.. Halvt påbörjat målningsprojekt som hånar mig varje gång jag kliver innanför dörren.. Skitiga fönster som inte tvättats sen i våras.. Tidnings å pappershögar här å var.. Blää..
Var iallafall lite pysslig nån dag med Danten å gjorde en fin hösttavla med löv, rönnbär, lingon å granris mm, den blev jättefin, ska försöka komma ihåg å fota imorrn.
Hi hi, drömmer vidare om en riktig bullerby-jul här å har precis skickat efter tomtedräkter till killarna. Dom får inte välja i år för då vill dom (iallafall Dante) vara pepparkaksgubbar på luciatåget med dagis å det tycker inte den egotrippade mamman är lika gulligt :-)
Apropå dagis har jag skrivit upp mig på att vara med i föräldrarådet, ska på första mötet på tors, hoppas jag kan tillföra nåt. Feta mammapäng på mig va?!


1 kommentar:

Mika sa...

Men vart var du i torsdags?? Du måste komma nästa gång! Vi ska starta olika små "projekt" jag är med i innemiljö gruppen & där skulle du behövas!! =)
kram!