fredag 11 september 2009

Tröst-shopping

Lite shopping gör gott för själen när man är nere.. Har varit runt lite å kollat på vilka vinterkläder jag ska inhandla till barnen i år.. Börjar känna en del stress över att det finaste redan börjar bli urplockat i affärerna, sjukt egentligen med tanke på att det bara är början av september..
Till Elton behöver jag bara ett tvådelat set, har inte bestämt mig ännu vilket det blir. Overall har han redan å det är en brun Mikk line som Dante hade ett år å Elton började ha den lite förra vintern fast den var alldeles för stor då egentligen. Till Dante velar jag över antingen Kapp Ahls nya vinteroverall i svart eller också en Didriksson.. Han kommer ju även behöva ett tvådelat set. Det lutar åt Kapp Ahl overallen å sen tvådelat från Didriksson istället.. Vill gärna ha från POP men tror inte det kommer tillåtas av plånboken tyvärr..
Ettp par små spontanköp som fick följa med hem som uppmuntran blev det idag..
Några plagg till Elton.. Han ska inte bara behöva ha ärvda kläder å jag blir så glad när jag hittar nåt med mycket färg, känns som kill-kläder ofta är så mörka å trista. Stjärntröjan är i mysig velour, jag älskar det materialet.

Inga kommentarer: