lördag 5 september 2009

Ginza

Tycker nog vår lilla katt-skrutta kan vara värd att få lite uppmärksamhet i form av ett eget inlägg här. Hon är väldigt fotogenisk tycker jag. Har lyckats få till flera riktigt fina bilder på henne å då är jag ändå en katastrofdålig fotograf utrustad med en ganska kass kamera.
Hon är snart ett halvår gammal så det börjar bli dags för oss att boka tid för att sterilisera henne. Då ska hon även ID-märkas.
Så här ljuvligt söt var hon som liten kattunge..
Hon är galet social den här kissen å hennes specialitet verkar vara vagnar av olika slag. Hon vill alltid ligga i Eltons vagn och flera gånger har jag fått vända hem då jag upptäckt att hon liftat med i smyg under vagnen i varukorgen. Hon är ofta just där ungarna är å brukar då passa på att nöjesåka lite i dockvagnen eller i deras traktorkärra i trädgården.
Nu har jag äntligen fått kläm på det här med formateringen av bilder i inläggen, förut hoppade dom upp och lade sig högst upp varje gång jag sparade, jag var skitsur över det men är ju en riktig nolla när det gäller sånt här..
Ang mitt förra inlägg så har jag fortfarande inte lyckats skaka av mig sorgen jag känner när jag tänker på den lille killen.. Blir så otroligt illa berörd när jag hör om barn som far illa i sina hem, det ska ju vara den  plats där de ska vara som allra tryggast.

Inga kommentarer: