onsdag 9 juli 2008

Jag är en egotrippad människa..


Trots att vi är lediga hela familjen å inte gör nåt speciellt alls så tickar dagarna på rätt snabbt. Igår var Tomas å Dante i Stockholm å tog en grabbdag. Först var dom på Junibacken å sen var dom runt i massa musikaffärer. Tror Dante är inne i Karlsson på takets hus på bilden. Dante är nästan omöjlig att fota just nu för antingen så blundar han eller så kör han sitt påklistrade filmstjärneleende.

Tänk att T redan varit ledig i över 2 månader. Han slutade officiellt på Astra 1 juli men har tagit ut massa semester å plustid under hela maj och juni. Han börjar på nya jobbet 11 augusti.

Jag pratade med han som vikarierar för mig på mitt jobb idag å nu njuter jag ännu mer av min ledighet.. Han hade massa problem och tjafs med personalen och nästan hela gänget sa upp sig för ett par veckor sen.. Jag vet att dom är sura över att han bara sitter på kontoret å inte alls deltar i arbetet. Dom är ju vana vid mesiga mig som har så svårt att delegera och som typ anser att allt blir bäst gjort om jag gör det själv, men då får jag ju jobba tills jag spyr då också..

Jag vet att jag är en hemsk å ytlig egomänniska men när jag kommer förbi jobbet å ser hur sunkigt det ser ut där nu blir mitt ego stärkt å jag myser lite inombords vid tanken på att jag alltid hållit macken i såå otroligt mycket bättre skick. Ja, det finns tydligen en liten tävlingsmänniska inom mig också verkar det som.

Inga kommentarer: