fredag 4 juli 2008

Har nu inlett projekt vitt vackert hem..




Så här blev sy-pallen efter slipning och målning.. Är riktigt nöjd med tanke på att det var mitt första make-over objekt samt att det tog bara runt 35 minuter å sen några timmar för färgen att torka såklart.


Hämtade ut bröllopsklänningen idag å den var verkligen helt fantastisk. Faktiskt finare än vad jag vågat hoppas på. Den är sydd i Kina efter mina mått och är en kopia av modellen ovan. Ganska många tusenlappar billigare än originalet dock, jag köpte den genom en tjej på Tradera som beställer klänningar direkt från skräddaren i Kina. Min goa mamma köper den till mig å det tackar jag såklart för! Jag har inte kunnat prova den ännu för jag behöver hjälp med korsettknytningen i ryggen å Tomas får ju inte se mig i den innan bröllopet såklart. Ska även jaga rätt på en underkjol. Nu är det dags att börja med bröllopsplaneringen på allvar då det nu är mindre än ett år kvar.



1 kommentar:

Malin sa...

Verkligen superfin!! Härligt att ha något att se fram emot. Vart ska ni gifta er?!