onsdag 28 juli 2010

Vila i frid älskade lillebror!

Tänk så fort livet kan slå om..
För en dryg vecka sedan, lördagen den 17 juli vid åttatiden på morgonen körde Dennis av vägen med sin motorcykel och omkom ögonblickligen.
Han blev 21 år gammal, skulle fylla 22 i augusti. Han är precis i mitten åldersmässigt av mina 5 småbrorsor.

Det är helt ofattbart.
Jag har inte tagit in förlusten ännu, lider mest av att se pappas och våra andra syskons smärta och sorg.
Det finns iaf en del tröst i att se hur otroligt alla grabbarnas kompisar sluter upp och stöttar dem.
Samtidigt finns det orosmoment runt familjen, deras mor osv som stör sorgeprocessen och stjäl energi när det redan är jobbigt.
Det enda jag kan göra just nu är att stötta pappa och småsyskonen med praktiska ting och visa att jag finns där närhelst de behöver mig.




1 kommentar:

Sandra sa...

Jag lider verkligen med er! Som jag sa nere på stan, om det finns något jag kan hjälpa dig/er med så tveka inte.
Massa tröstkramar!