måndag 21 december 2009

Nostalgitripp två år tillbaka...

Tänk att just i denna stund för 2 år sen pussade jag Tomas hej då på BB då vi fått komma in i ett rum efter att Elton fötts.
Åhh underbara minnen. Jag var alldeles hänförd över att han, den nya, lilla, runda, vackra, grabbiga å goa bebisen kunde vara precis lika perfekt som sin storebror.
Jag som till och från under hela graviditeten brottats med samvetskval och lite ångest över att skaffa ett barn till då den stackaren aldrig skulle kunna mäta sig med Dante som ju var en totalt outstanding unge. Fanns liksom inte på världskartan att vi skulle kunna få en till lika underbar och att den totala kärlek som uppfyllt mig sedan Dante föddes nu plötsligt kunde bli ännu större, dubbelt så stor!
Har tyvärr inga bilder på E som totalt nyfödd i denna dator men några då han bara var en vecka gammal

Tycker nog att det redan då syntes att han är en riktigt glad buskille..


Puss brorsan!


Bästa sovstället ever! Tänk så mysigt att sitta i soffan med en sån liten hopkrupen gosing på bröstkorgen. Har tillbringat många timmar på det sättet och det är något jag verkligen saknar...

GRATTIS ÄLSKADE ELTON PÅ 2-ÅRSDAGEN!

1 kommentar:

Mika sa...

tiden går ju så fort så fort!
kram & God Jul!