onsdag 16 juni 2010

Bjud mig på bröllop eller bal tack!....


Jag råkade flippa ur lite när jag kikade in på Tradera härom kvällen. Lade ett spontanbud på en ursnygg olivgrön bal/festklänning. Jag kände mig ganska trygg ändå i förvissningen om att jag var ganska chanslös då jag budade snålt. Säljaren är ett skräddarföretag i England som säljer massa skitfina klänningar och dom stiger ofta rejält.
Men oooups, jag vann visst. Kanske bara jag som tokgillade denna.. Den blev iaf min för 500:- Nu måste det bara dyka upp passande tillfälle att bära den.



Ska bara på ett bröllop i sommar då kusinen från USA kommer till Sverige för att gifta sig men dom vill hålla bröllopet ganska enkelt å då är nog denna för uppklädd tror jag.

1 kommentar:

lurksmulan sa...

Oj vilken fin klänning! Och 500:- är ju världens fyndpris! Du kanske kan hoppas på en sista-minuten inbjudan till kungabröllopet imorgon?!